Com a soci

Si vols donar-nos el teu recolzament i compromís, pots donar-te d’alta com a soci o sòcia de la nostra entitat i aportar una quota regular, de forma anual i per domiciliació bancària.

Per nosaltres, la teva col·laboració és vital, ja que a banda d'afavorir la nostra independència, qualsevol adhesió en aquesta línia ens permet fer més i arribar més lluny en el nostre propòsit de construir un món més just i equilibrat.

Si t'associes a IDEM et mantindrem puntualment informat/da de la nostra actualitat i et farem partícip de les diferents campanyes, iniciatives i activitats que es vagin programant.

Per tal de fer-te soci o sòcia i rebre informació, cal que omplis el corresponent formulari d'adhesió.